.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران روزهای پرهیجان تبلیغات را می گذراند

این روزها مازندران همانند سایر انتخابات های گذشته در واپسین روزهای تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شور و هیجان خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگاران مهر در شهرهای استان، در شهرستانهای 17گانه استان هر چهار نامزد دارای ستادهای انتخاباتی هستند که میان آنها ضمن رعایت شئونات لازم تبلیغات، سعی می شود در سایه رقابتی سالم، اطلاع رسانی دقیق و خوب به مردم نسبت به کاندیداهای مورد نظر انجام شود و این مسئله یکی از نکات مهم و برجسته است که مورد توجه مسئولان استان نیز واقع شده است.

راه اندازی کاروانهای تبلیغاتی، برگزاری همایشها و میتینگ های انتخاباتی، جلسات پرسش و پاسخ، تهیه و توزیع بروشورها و تراکت های نامزدها، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از جمله برنامه هایی است که در راستای انجام تبلیغات این دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای استان مازندران انجام می شود.

در میان برنامه هایی که در شهرهای استان مازندران به اجرا درمی آید، برنامه های نرم افزاری رنگ و بویی دیگر به شیوه های تبلیغاتی در این دوره بخشیده است. این شیوه تبلیغات در شهرهای مرکزی استان از جمله بابل، آمل، ساری و در دو شهر غرب مازندران، تنکابن و چالوس بیشتر به چشم می خورد.

در این میان، آنچه بیش از هر چیز دیگری جلوه خاصی به این فضاها بخشیده، حضور گرم و خودجوش جوانان است که خالصانه و از سرعشق به وطن، وارد عرصه تبلیغات شده اند و سعی دارند تا به بهترین نحو ممکن تنور انتخابت را در شهر و دیار خویش داغ نمایند.

رعایت اخلاق انتخاباتی و احترام متقابل به حامیان سایر نامزدها، فضای تبلیغاتی استان را فضایی سالم نشان می دهد.

مردم استان که در همه برهه های انقلاب با حساسیت و وظیفه مندی خاصی در صحنه ها حاضر شدند در تمام دوره های انتخابات مجلس،‌شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری حضوری حداکثری داشتند.

طبق آمارهای موجود بیش از 60 درصد واجدین شرایط رای دادن، پای صندوقهای رای حاضر شدند که این مهم نشان از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی درمیان اهالی این استان همچون سایر استانهای کشور است.

جواد قناعت، رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخاباتی سالم در استان اظهار داشت: یک میلیون و 915 هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند.

وی افزود: برای این انتخابات دو هزار و 361 شعبه اخذ رای ثابت و 769 شعبه سیار رای مردم مازندران را جمع آوری خواهند کرد.

قناعت با بیان اینکه اکنون استان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را دارد، تصریح کرد: مردم هوشیار و آگاه مازندران با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوقهای اخذ رای بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار کشور و استان ثبت خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای به عنوان دو اصل مهم انتخابات دهم است، گفت: اخلاق گرایی در این دوره وجه قالب انتخابات دهم ریاست جمهوری است.

قناعت خاطرنشان کرد: دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مازندران در 17مرکز حوزه انتخابیه برگزار می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.